HERE WE COME!

YEY! Jag har nu äran att rapportera att vi äntligen fått våra visum med 800kr rabatt. Jag tror starkt på att det var våra läckra passfoton som gjorde susen (speciellt Jennys, hot mama<3)!!



Vidare kan jag rapportera att det verkar blir flyg till den vackra staden St Petersburg och sedan vidare med tåg till Petrozavodsk. Att bila hela vägen kändes inte som ett alternativ då vi båda (samt Linas mor) har så livlig fantasi!
Det enda frågetecknet vi har nu är att vi måste hitta någon vänlig själ som vill ge oss ett gott mottagande vid tågstationen i Petrozavodsk. Gärna med skyltar & banderoller!


Vid tangentbordet: Lina

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har varit i Umeå i helgen :).

hahahaha! Är det sant? fan va roligt. men gick det bra? ;P Att jag då ska missa allt.

Kram

2009-03-15 @ 23:12:52
URL: http://muniti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0