Omg omg omg!

Nu är det endast 8 dagar kvar tills vi åker (Lena, du har alltså 8 dagar kvar att terrorisera mig via telefon).
Är inte alls länge kvar nu och jag börjar få ont i magen. Insåg för någon dag sen att jag skall flyga massa flygplan. Åhhh, hur skall detta gå?

Har funderat över några saker som skulle kunna underlätta min flygrädsla, men har ännu inte valt något utav dem. Några av dem är:

1. Jenny får slå mig medvetslös
2. Jag tar någon drog
3. Jag super mig full
4. Jag kramar Jenny till döds
5. Kör en "Stig-Helmer"  (jag är inte rädd jag kan flyga)
6. Jag börjar gå nu istället
7. Fantiserar gulliga historier i mitt huvud
8. Övar terapi på mig själv
9. Sätter mig inte i planen
10. Kollar utrustningen noga. (Flygplansvingar, däck osv.)

Har du annat förslag? Kontakta gärna mig INNAN tisdag den 31mars!



Vid tangentbordet: Lina

Kommentarer
Postat av: linnéa

Voting for number 5!

2009-03-23 @ 20:00:50
URL: http://hennyochbetty.blogspot.com
Postat av: Anonym

1. Du lägger ett stort ansvar på Jenny som

tvingas skydda både dig & pengarna på egen hand.

2. Hänvisar till punkt 3.

3. Droger/alkohol löser inga problem!

4. Skona Jenny, HLR utförs bäst av en sann vän.

5. Hänvisar till punkt 8.

6. Glöm inte extrabatterier till MP3´n!

7. Hänvisar till punkt 8 igen.

8. Ljudet av tusentals hästkrafter, G-krafterna,

gråten från barn ombord & flygvärdinnans

falska léende får dig ändå på sämre tankar igen.

9. Du vet att Jenny ändå släpar in dig i planet.

10. Dubbeltrippelkolla planet fyra gånger om ni

reser med SAS Dash-flygplan!!!



Mitt förslag:

Gå ombord på planet med en påse Geisha & Jenny i handen & njut av resan som om det vore en dag på Liseberg (som jag ej anser vara en säker plats & där du ändå har riskerat ditt liv en gång i tiden)

2009-03-24 @ 00:11:01
Postat av: Gutt3

JAG GLÖMDE!! sätt ett plåster på pluppnaveln, så du inte blir åksjuk & spyr ner Jennys ryska folkdräkt som hon, enligt mina senaste drömmar, kommer bära. Hej svejs!

2009-03-24 @ 00:18:57
Postat av: Susanne

jag kan inte göra annat än att hålla med gutte, han är ett geni!

2009-03-24 @ 00:38:44
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: yr syster yster

Det är lugnt, jag har ju redan bestämt att du inte får åka ALLS, EVER, NO MORE. Jag och mamma har ju bildat klubb nu och vi båda i samverkan kan du omöjligt stå emot såvida du inte mobiliserar Linda (vilket du INTE skall göra).

2009-03-24 @ 22:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0