Vad har vi gett oss in på?

Idag ringde Jenny klockan 08.00 i extas! Hon hade mottagit ett mail från Ryssland där det står att de vill att vi skall föreläsa om Sveriges ungdomspolitik på deras universitet. Alltså, seriöst...vad är det frågan om? Det hela slutade förståss i panik och vi skickade "PANIKmail" till alla möjliga människor idag för att veta hur vi skall göra. Inte blev vi klokare av det heller.

VARFÖR? Jag hoppas verkligen att det här bara är en "täckmantel" allt det här om föreläsningar och att det egentligen är en slags auktion där jag och Jenny skall säljas till högstbjudande!


Ni kan ju tänka er hur de skulle se ut om jag och Jenny skall stå där framme och föreläsa om politik på ENGELSKA! Jag kommer fejka en svimmning och sedan kommer Jenny hata mig för alltid :( *snyft*
Annars skulle vi kunna börja med att utbryta i "Tingelingsången" och bli utkastade!
Någon med annat förslag?

Jag har även hunnit med att prova ut en skottsäker väst som både var prisvärd och som klädde mig. Den framhäver mina former så bra (och alla som känner mig vet att det då behövs rejäla doningar). Dessutom är vi ju lite mer säkra på Rysslands gator.

Åhhhhhh läckert läckert!

Jag måste även avsluta med en öppen ursäkt till Jenny. Här har jag anklagat dig att ha rabies och hotat dig med karantän när det i själva verket är jag som möglar och håller på att förvandlas till en röksvamp!
Snälla förlåter du mig?                                                                                                                                  
/från DIN Lina <3 
 

Vid tangentbordet: Lina

Kommentarer
Postat av: yr syster yster

Jag känner allt igen dig Lina, din vackra mun misstar man sig inte på. En syster kunde ju inte vara mer stolt över sin lilla ögonsten ... öh??? ögonsvamp. =)

2009-03-21 @ 01:17:42
Postat av: Susanne

jag tycker synd om jenny som måste dras med dig lina. det gör jag verkligen.

2009-03-21 @ 01:59:22
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Gutt3

SvampLina är såå söööt :] Tjata till dig västen, den lär behövas!

2009-03-21 @ 13:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0