Visste ni att breakdance kom från Ryssland?



Blir att ligga i hårdträning nu för vi vill ju inte göra någon besviken!
Ps. Jenny skall stå för dragspelet .Ds

Genom detta klipp (2:30!) har vi även insett varför försäkringsbolaget uttryckligen skrev att reseförsäkringen ej täckte besök på militäranläggning samt deltagande i militär verksamhet.

Vidare har jag läst detta från en av våra pålitliga källor att;
"Det är viktigt att känna många människor eftersom det enda sättet att ta sig förbi byråkratiskt krångel och undvika utgifter man inte har råd med är att byta väntjänster" 

Jag anser såklart att detta är något vi bör ta fasta på och för att kunna göra det har jag funnit en bra fras jag flitigt skall använda: maja zjina Jenny i ja priglasjajim vas na ozjin.
Översättning: Min fru Jenny och jag skulle vilja bjuda er på middag.


Vid tangentbordet: Lina

Kommentarer
Postat av: Snorre sprätt

..ska man ta detta som en pik? =P

2009-03-08 @ 20:43:56
Postat av: Snorre sprätt

och då syftar jag på filmen..=P

2009-03-08 @ 20:44:49
Postat av: Mamsen

Min fru?

2009-03-08 @ 20:51:46
Postat av: Mister M

Hahaha vad ska man säga? Mongis Lina :) Dance the dance of life!

2009-03-08 @ 20:55:35
Postat av: Snorre sprätt

Jag gillar mister m..som refererar till breakdance som the dance of life..lite dramatiskt kanske..men ja xD

2009-03-08 @ 21:31:52
Postat av: yr syster yster

PLAGIAT!!!!!

2009-03-09 @ 03:34:36
Postat av: Guttvard

Jag gillar dansen a lot! Ser det som en självklarhet att ni lär ut några ryska moves när ni återvänder till de svenska dansgolven.

Medans jag kommer ihåg vill jag tipsa om att ta med tåliga behållare för fraktning av den ryska kaviaren till Sverige! Plasttermos med Mimmi Pigg-motiv bör väcka minst uppmärksamhet. Ha det bra!

2009-03-09 @ 23:26:59
Postat av: Socwgirls

Snorre sprätt: you shall!!



Mamsen: Detta är nu uppklarat. Tack för välsignelsen! <3



Mister M: Egentligen vill jag bara köra lapdance :(



yr syster yster: Kom inte med falska anklagelser. Du kan bli BANNAD!



Guttvard: Tack för tipsen!

2009-03-10 @ 16:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0