"Welcome to Russia!" ?


Bild tagen på skoltoalett någonstans i Ryssland 2004 by Lina

Eftersom både jag och Jenny är mån om vår hälsa har vi gjort ett besök hos kunnig personal på Apoteket. Vi har bett dem berätta vilka slags medikament vi bör ta med för att förebygga diverse sjukdomstillstånd. De rekomenderade bl.a. piller mot turistdiarré samt handdesinfektion. (we wonder why?)
Detta skall vi naturligtvis skriva upp på vår packlista tillsammans med toalettpapper (papperet i Ryssland är tydligen väldigt strävt mot rumpan).

med detta kit kommer vi vara FIT FOR FIGHT!


På grund av toaletternas standard bör vi kanske kunna: Toaljett slåmano!
Översättning: Toaletten är sönder!

Vid tangentbordet: Lina

Kommentarer
Postat av: Mister M

Bilden av en ryska toalett är precis som jag föreställde mig den. ;) hehe.

Nä men duktiga flickor som tänker på det mesta! Man kan inte vara nog förberedd :)

2009-03-09 @ 20:23:25
Postat av: Guttvard

Är toalettstolen tätad med bajs?? Jag blir bara mer & mer avundsjuk på er som ska få resa till detta extremehomemakeovervänliga land!

2009-03-09 @ 23:09:02
Postat av: Snorre sprätt

Jag gillar de dom har gjort med golvet..ser helt utsökt ut. Och kolla på arbetet dom har gjort med väggarna..underbart utsökt...baby blå/grön färg!...xD

2009-03-10 @ 01:58:45
Postat av: Jill

Helt plötsligt är jag inte avis på er alls längre... ;P

2009-03-10 @ 11:06:59
Postat av: Socwgirls

Mister M: vi är alltid redo!



Guttvard: Tyvärr täcker inte försäkringen en extremehomemakeover på Ladva.



Snorre sprätt: Vi gillar det med framför allt avsaknandet av dörr.



Jill: Tror vi visst att du är!

2009-03-10 @ 16:40:38
Postat av: Snorre sprätt

Men det ger mer attityd att inte ha dörr, det säger: "Så jag har ingen dörr, what'ya gonna do 'bout it?!"

2009-03-11 @ 21:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0